Thursday, January 27, 2011

Rimartohen pas 57 vjet ndarje

Ata u divorcuan më 1954 pas 9 vjet martese dhe u betuan se nuk do të flasin më kurrë. Të dytë u martuan me partnerë të rinj në vitet ’60. Burri i Elsien, Peter Dunn, vdiq më 2002, ndërsa gruaja e Lesliet, Muriel, vdiq më 2004. Atëherë Leslie thirri Elsien.
Çifti nuk fliste, edhe pse vajza e tyre Pauline ishte në kontakt me të dy. Ata u njohën më 1937. Elsie thotë se pas divorcit ishte shumë e zemëruar në ish-bashkëshortin dhe nuk dëshironte asnjë kontakt me të. Thotë se nuk ka ndryshuar shumë, transmeton “Daily Mail”.
Kur e pashë u ndjeva 50 vjet më e re. Unë i kisha shkatërruar të gjitha fotot e martesës sonë, ndërsa Leslie i kishte ruajtur. Mendoj se nuk kemi ndjerë njëri tjetrin dhe se dashuria e vërtetë zgjatë përgjithmonë”, tha Elsie.

No comments:

Post a Comment