Monday, March 21, 2011

Hëna më e shndritshme në 18 vitet e fundit.

Londër - Hëna në natën ndërmjet të shtunës dhe të dielës ishte më e madhja dhe më e shndritshmja në 18 vitet e fundit në Tokë.
Ky fenomen është regjistruar për herë të fundit në mars 1993, dhe ndodh për shkak të orbitës eliptike të orbitës hënore, ndërsa te shtunën ishte rreth 7 herë më e madhe se zakonisht dhe në largësinë prej rreth 356 577 kilometra nga Toka, që është për 30 mijë kilometra më afër se zakonisht, transmetojnë mediat britanike.
Ata që dëshiruan të vërejnë dallimin, këtë nuk mund ta bënin me sy, por me ndihmën e teleskopit. Edhe pse ky fenomen shpesh përmendet në lidhje me kontekstin e tërmetit dhe cunamit që më 11 mars goditi Japoninë, astronomët thonë se ky efekt është shumë i vogël.

No comments:

Post a Comment