Thursday, December 2, 2010

Disa prej tyre nuk i dime

Shkencëtarët britanez kanë llogaritur se macat , të cilat ata i
mbajnë në shtëpi për 1 vit asgjësojnë50 milion minjë dhe 20 milion zogj të vegjël.

Fëllënza është në gjendje që 30 ditë të jetojë pa ushqim.

Në janar të vitit 1978 në mishtoren "la Ron" në Misuri të SHBA-ve është prodhuar suxhuku
me gjatësi prej 5,7 metrash dhe peshonte 207,3 kg.

Me gjatësinë e verifikuar zyrtarisht prej 8,8 cm turku Mehmet Ozjurek është shpallur para pak
kohë fitues në garat e dyta ndërkombëtare të hundëmëdhenjvetë nbajtur në Stamboll.

Në Britaninë e Madhe është kultivuar lakra më e madhe.Pesha e saj është 51,80 kg.

Autobusi i prodhuar në Moskë (Rusi) më vitin 1955 është i gjatë 17 metra dhe në të mund të
vendosen 200 udhëtarë.

Braziliani Edson Donasimento Pele,konsiderohet si futbollisti më i mirë i të gjitha kohërave.Në
1254 ndeshje futbollisike ai shënoi 1216 gola.

Fusha më e madhe e naftës në botë është ajo e Ghavar-it (Arabia Saudite), e ngritur nga
kompania a përpunimit të naftës "Armako".Madhësia e fushës është 241,5x35.42 km2.

Alfabeti më e gjatë është i gjuhës kamboxhiane me gjithsejt 72 shkronja.

Numri më i madh i të vdekurve nga uria është shënuar në periudhën
1918-1943 në të cilën vdiqën gjithsejt 28 104 000 njerëz.
Eskymo, një komb që jeton në veri të Europës në mes të
borës e të akullit, përvec peshkut ushqehen dhe me mjaft vezë me të cilat plotësojnë shumë
mirë nevojat ushqimore të trupit.

Clemenceau, burri më i fortë i Francës dhe Tigri i luftës së Përgjithshme, hante 8 vezë në
mëngjes dhe 5 vezë në mbrëmje.

Në vendet e zhvilluara përqindja e të rritureve qe martohen ka rënë nga 72% ne 1970 në 60 %
ne 1996. Mundësia për divorcim në martesën e parë u rrit nga 50% në 67%. Mundësia për
divorcim në martesën e dytë është rreth 10 % me e lartë se në martesën e parë.

Sherbimi Postar i SHBA dërgon rreth 43% të postës botërore, ndjekësi më i afërt është Japonia
me 6 %.

Në përëndim njerëzit ndërrojnë shtepi mesatarisht 1 herë në 7 vjet.

Gjysma e popullisë së botës është nën moshën 25 vjeë.

Një njeriu i duhen 12 vjet për të numëruar nga 1 deri në 1 miliard. merrte
fronin.

Ivani i IV. i cili erdhi në pushtet në vitin 1533 në Rusi, vrau djalin e vet me pretendimin se
synonte ti merrte fronin.

Formuesi i ëmimit Nobel, Alfred Nobel në fakt ishte një fabrikator dinamiti.

Nëse damarët e njeriut do të vendoseshin njeri pas tjetrit do të mund të përshkronin Ekuatorin
2 herë.
Hyrja e folesë së milingonës drejtohet përherë nga Veriu.

Strucat i kanë sytë më të mëdhenj se truri.

Nëse do të mund të përdornim 13% të trurit, do të mund të shfaqeshim nga një vend në një
tjetër.

Breshka mund të ecë me 10 km në orë.

Peshkaqenët nuk sëmuren.

Në fytyrën e një maceje ndodhen 146 muskuj.

Milingonat e ndjejnë tërmetin që më parë dhe dalin
menjëherë nga foletë.

Njeriu më i gjatë është 2.75 cm

Mjalti mund të qëndrojë pa u prishur 3000 vjet dhe
për këtë arsye dylli i mjaltit përdoret për procesin e
mumjazimit.

No comments:

Post a Comment