Tuesday, December 21, 2010

Fëmijët e ushqyer me gjirin e nënës më të zgjuar.

Kaliforni, 21 dhjetor - Një studim i gazetës amerikane “Pediatrics”, publikuar sot në mesditë, tregoi se fëmijët e ushqyer me gjirin e nënës për gjashtë muaj ose më gjatë arrijnë rezultate më të larta akademike kur rriten.

Qëllimi i kërkimit ishte të tregonte lidhjen midis inteligjencës dhe arritjeve në karrierë e shkollë në moshën madhore. Një përbërës i qumështit të nënës, besohet se ndikon në një zhvillim lehtësisht më të madh të kapacitetit mendor.
Akademia Amerikane e Pediatërve rekomandojnë ushqimin me qumësht gjiri për fëmijët. Sipas tyre, diçka e tillë shërben edhe për mbrojtjen nga infeksionet, parandalimin e alergjive dhe një numër sëmundjesh kronike.
Studimi u krye nga një grup ekspertësh australianë, të cilët studiuan më shumë se 2 800 fëmijë të lindur midis viteve 1989-1992. 
Rezultatet treguan se: fëmijët e ushqyer me qumësht për gjashtë muaj apo më shumë ishin më të aftë në lëndë si matematika, letërsia dhe në oratori. Tek femrat, rezultatet ishin më pak domethënëse.
”Një tjetër befasi e këtij studimi qëndron në faktin se: meshkujt e ushqyer me gji kishin rezultatet mjaft më të larta se femrat”, deklaroi Wendy Oddy, një prej pjesëtarëve të grupit të kërkuesve. “Meshkujt rriten më ngadalë se femrat, për shkak të mungesës së hormonit femëror estrogjen. Ushqimi me qumësht gjiri, mund të shkaktojë një rritje më të shpejtë të foshnjave të seksit mashkull”.

No comments:

Post a Comment