Monday, December 20, 2010

Të martën, dita më e errët në 372 vjet.

New York - Të martën, më 21 dhjetor do të jetë ndoshta dita më e errët në 372 vjetët e fundit. Në fakt, kjo ditë në kalendar shënon fillimin e dimrit në hemisferën veriore, si dita më e shkurtër e vitit. Përveç kësaj, dita më e shkurtër e vitit do të errësohet nga eklipsi i plotë hënor, që do të jetë i dukshëm në perëndim, shkruan “Fox News”.

Eklipsi dimëror për herë të fundit është shfaqur ditën e njëjtë të vitit 1999 dhe 1980. Pas këtij viti, për këtë fenomen duhet të presim për 84 vjetët e ardhshëm, pasi sipas llogaritjeve kjo do të përsëritet vetëm në vitin 2094. Atëbotë këtë do ta shohin evropianët, afrikanët dhe pjesa më e madhe e Azisë. Megjithatë, hera e fundit kur në të njëjtën datë ka rënë dita e parë e dimrit dhe eklipsi i plotë hënor ishte më 21 dhjetor të vitit të largët 1638.

No comments:

Post a Comment