Thursday, December 9, 2010

Studimi: Femrat “pijanece”, më të mira në seks.

Një studim rreth grave ka zbuluar se një apo dy gota verë në ditë mund të çojnë në një jetë më të kënaqshme në dhomën e gjumit.
 
Ekspertët nga universiteti Toscan, morën në pyetje 800 gra nga mosha 18 deri në 50 vjeç nga "Santa Maria Hospital Annunziata", të cilat u pyetën për kënaqësinë e tyre seksuale. Duke përdorur indeksin seksual tek femrat, e cila përdoret nga mjekët për të vlerësuar gratë dhe shëndetin seksual doli se - femrat që pinë janë më të mira në krevat. Rezultati nxjerr në pah faktorët që ndikojnë në zgjimin seksual, orgazmë, kënaqësi dhe dhimbje nga dy në 36, me pikët më të larta që do të thotë shëndet të mirë seksual. Në përgjithësi, gratë që pinin dy gota në ditë shënuan një mesatare prej 27,3 pikë, në krahasim me 25,9 për ata që pinë një gotë dhe 24.4 për ata që nuk pinë fare. Autori kryesor i studimit, Dr Nicola Mondaini tha: "Historikisht, aspektet e verës dhe seksualitetit kanë qenë të njohura mirë që nga koha e Greqisë së lashtë.Por fusha e mosfunksionim seksual te femra është ende e pashkelur shumë."
Studimi tregoi gjithashtu se gratë më të vjetra gëzojnë një jetë seksuale më të frytshme.

No comments:

Post a Comment